به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

لینک دوستان

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    وقتی نام اصفهان را می شنویم بی اختیار به یاد جاذبه های تاریخی این شهر می افتیم. اما اصفهان جاذبه های تفریحی دیگری هم دارد. یکی از باغ های تاسیس‌شده در این شهر باغ پرندگان اصفهان است. نکته جالب در مورد باغ پرندگان، حضور پرندگان کمیاب در این باغ زیبا است. در سال ۱۳۷۵ با همت مسئولان شهرداری اصفهان، باغی پر از پرنده در این شهر افتتاح شد که مورد استقبال ساکنین و میهمانان این شهر قرار گرفت. باغ پرندگان اصفهان با مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع در کنار پارک ناژوان احداث شد.

    املاک اصفهان
    29 / 10 / 1401 - 13:11
    بازدید : 71
    برچسب‌ها :

    فن کویل دستگاهی است که با استفاده از یک فن و کویل، اتاق را گرم یا خنک می کند. با املاک داران همراه باشید تا بدانید فن کویل چیست؟ چگونه می کند و سرویس و تعمیر انواع فن کویل سقفی زمینی و دیواری چگونه انجام می شود؟ فن کویل یکی از انواع سیستم تهویه مطبوع است که در فضاهای مختلف تجاری، صنعتی و مسکونی نصب می شود. هیچ محدودیتی برای نصب فن کویل وجود ندارد و می توان از آن در منازل، کارخانجات، فضای پزشکی یا آموزشی و غیره برای کنترل شرایط محیطی استفاده نمود.

    املاک اصفهان
    29 / 10 / 1401 - 13:11
    بازدید : 68
    برچسب‌ها :

    معبد لوتوس که طراحی آن از گل نیلوفر آبی الهام گرفته شده است و به همین دلیل به آن معبد نیلوفر آبی می گویند یکی از معابد آیین بهائی واقع در جنوب دهلی نو، پايتخت هندوستان است. مشرق الاذکار به معنای محل برخاستن ذکر الهی و یکی از مفاهیم محوری آئین بهایی بوده که در کتاب اقدس هم از آن یاد شده است. در واقع مشرق الاذکار محلی برای دعا، راز و نیاز و فراهم کردن امکاناتی مانند بهداشت، آموزش و پرورش و دیگر خدمات در راستای پیشرفت اجتماعی و اقتصادی جامعه است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به مجله املاک داران در سایت املاک داران مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    28 / 10 / 1401 - 12:41
    بازدید : 79
    برچسب‌ها :

    همانطور که می دانید همه ی پنجره ها قابلیت ارائه نور طبیعی و تهویه مناسب را دارند. اما هر یک از انواع پنجره های ساختمان با یکدیگر از بسیاری جهات متفاوت هستند. انتخاب پنجره مناسب برای ساختمان بستگی به کاربری آن و بودجه شما دارد. با املاک داران همراه شوید تا راهنمای خرید انواع پنجره مناسب را به شما ارائه نماییم.

    املاک اصفهان
    28 / 10 / 1401 - 12:40
    بازدید : 73
    برچسب‌ها :

    اگر وقت آن رسیده که فضای داخلی خانه شما تغییر کند و یا در حال ساخت و ساز ساختمان خود هستید و قصد استفاده از کاشی در این پروژه را دارید، کاشی های سرامیکی یکی از گزینه های پیش روی شماست. کاشی و سرامیک چیست؟ درباره طرح و رنگ کاشی و سرامیک چه می دانید؟ کجا باید از آن استفاده کرد؟ با املاک داران همراه باشید و راهنمای خرید انواع کاشی و سرامیک را بخوانید.

    املاک اصفهان
    27 / 10 / 1401 - 12:42
    بازدید : 76
    برچسب‌ها :

    در این بخش از سایت املاک داران قصد داریم تا به معرفی کامل یکی از اصلی ترین خیابان های شهر اصفهان یعنی خیابان توحید بپردازیم. این خیابان در جنوب غربی شهر اصفهان و به صورت شمالی _ جنوبی کشیده شده است. به طور دقیق تر موقعیت این خیابان در منطقه 5 بین بلوار دانشگاه در جنوب، بلوار ملت در شمال، خیابان حکیم نظامی در غرب و چهارباغ بالا در شرق قرار دارد. از طرفی به دلیل این که توحید خیابانی طولانی به حساب می آید، به سه بخش شمالی، میانی و جنوبی تقسیم می شود که در مجله املاک داران به طور جداگانه به بررسی هر کدام می پردازیم.

    املاک اصفهان
    27 / 10 / 1401 - 12:42
    بازدید : 86
    برچسب‌ها :

    هر چند با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از بخاری های گازی قدیمی کم تر شده ولی همچنان طرفداران خاص خود را دارد. طراحی ساختمان های قدیمی همچنان اجبار می کند از این سیستم استفاده شود. نصب بخاری گازی روند ساده ای دارد ولی در صورت عدم رعایت یک سری نکات جزئی، می تواند خطرناک باشد. بنابراین بایستی حتما از یک استادکار ساختمان در این زمینه کمک بخواهید. اندازه لوله بخاری، دودکش بخاری، شیلنگ گاز استاندارد و غیره از جمله مواردی هستند که توجه ویژه می طلبند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به amlakdaran mag در amlakdaran.com مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    26 / 10 / 1401 - 12:25
    بازدید : 91
    برچسب‌ها :

    معمولا برای مقاوم سازی سازه های بتنی در برابر حوادث طبیعی از روش سامانه جداسازی لرزه ای استفاده می شود. در این روش باید اعضای سازه را که بر روی زمین در حال لرزش قرار گرفته اند، به طور اساسی جدا کرد. به این صورت می توان ساختمان یا حتی یک سازه غیر ساختمانی را در برابر زمین لرزه مقاوم کرد. در این روش از تجهیزاتی برای کنترل زمین لرزه استفاده می شود. این ابزارها که در جداسازی طبقات از سازه و از زمین موثرند برای کاهش نیروی لرزه ای به یک سازه مورد استفاده قرار می گیرند. روش جداسازی لرزه ای جایگزین مناسب برای صلب ساختمان به تکیه گاه آن است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به amlakdaran mag در amlakdaran.com مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    26 / 10 / 1401 - 12:25
    بازدید : 90
    برچسب‌ها :

    فوم بتن چیست؟ چه کاربردی دارد؟ این ها پرسش هایی هستند که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کرده و به دنبال یافتن پاسخی مناسب برای آن ها باشید. در حالت کلی بتن ها از جمله موادی هستند که در برابر فشار مقاومت بسیاری دارند. نکته ای که لازم است بدانید این است که مقاوم فشاری بتن ها تحت تاثیر عامل ها و یا فاکتورهای خاصی است. اگر بخواهیم اشاره ای اجمالی به این عامل ها داشته باشیم می توان نسبت آب به سیمان و اندازه سنگ دانه های موجود در بتن را نام برد. در سایت املاک داران بیشتر راجع به فوم بتن و کاربردهای آن صحبت خواهیم کرد.

    املاک اصفهان
    25 / 10 / 1401 - 12:32
    بازدید : 83
    برچسب‌ها :

    در هر ساختمان به منظور رفاه ساکنین لازم به تعبیه سیستمی به منظور تامین آب گرم و سرد مصرفی و همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب است. موتورخانه یک نوع سیستم تاسیساتی حرارتی و برودتی  یا گرمایشی سرمایشی است، که در فصل زمستان ساختمان را گرم و در تابستان سرد نگه می دارد. یکی از مهم ترین بخش های ساختمان که املاک سازان هنگام ساخت و ساز باید در نظر بگیرند، موتورخانه است. با املاک داران همراه باشید تا بدانید موتورخانه ساختمان چیست؟  اجزای مهم آن کدامند و برای ایمن نگه داشتن آن چه باید کرد؟

    املاک اصفهان
    25 / 10 / 1401 - 12:32
    بازدید : 89
    برچسب‌ها :

    اصفهان یکی از بزرگترین و زیباترین شهرهای گردشگری ایران محسوب می شود. این شهر زیبا پر از نقش و نگارهای تاریخی است. همه مردم، اصفهان را به داشتن پل های تاریخی، عمارت های دیدنی و مساجد زیبا می شناسند. اما زیبایی اصفهان به آثار تاریخی آن ختم نمی شود، بلکه جاذبه های مدرن و مراکز تفریحی بسیاری دارد. به عنوان مثال شهر رویاهای اصفهان یکی از مراکز تفریحی و مدرن اصفهان است. شهر رویاهای اصفهان مجموعه ای دوست داشتنی و مناسب برای کودکان و بزرگسالان است. در این شهر بازی می توانید ساعت ها وقت بگذرانید و فارغ از مشکلات، زمانی را به شادی سپری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به املاک داران مگ در پلتفرم املاکداران مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    24 / 10 / 1401 - 12:03
    بازدید : 82
    برچسب‌ها :

    پنل های خورشیدی شامل صفحه‌ای هستند که از سلول‌های کوچک ویفرهای سیلیکونی ساخته شده‌اند و انرژی نور خورشید را به برق (الکتریسیته) تبدیل می‌کنند. کشور ایران یکی از مناطق جغرافیایی کره زمین است که در بیشترین مواقع سال آفتابیست. این انرژی طبیعی تجدید پذیر کاربردهای بسیاری دارد که یکی از آن ها تبدیل شدن به انرژی الکتریکی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به املاک داران مگ در پلتفرم املاکداران مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    24 / 10 / 1401 - 12:02
    بازدید : 91
    برچسب‌ها :

    شهر اصفهان یکی از معدود شهرهای ایران است که ابنیه های تاریخی فراوانی دارد. امروز یکی از جاذبه های گردشگری در این شهر یعنی آتشگاه اصفهان یا کوه آتشگاه را معرفی می کنیم. این بنای کهن بر بالایی کوهی در کنار زاینده رود قرار گرفته و قدمتی ۱۰۰۰ ساله دارد. آتشگاه از یادگارهای ایران باستان و یکی از هفت آتشکده بزرگ و مهم دوران ساسانی محسوب می شود. وجود بناهای تاریخی همچون آتشکده اصفهان سبب شده که گردشگران داخلی و خارجی اصفهان را برای سفر خود انتخاب کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به مجله املاک داران در سایت املاک داران مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    22 / 10 / 1401 - 12:35
    بازدید : 81
    برچسب‌ها :

    نشتی آب یک مشکل رایج است ولی می توان به سادگی آن را برطرف نمود. اگرچه قبل از بدتر شدن مشکل بایستی به آن رسیدگی کرد، در غیر این صورت ممکن است خسارت های جبران ناپذیری به ساختمان و جیب شما وارد شود! گاهی دانستن این که نشتی و ترکیدگی لوله آب ساختمان از کجاست، شاید دشوار باشد.  اما شما با دانستن نکات زیر می توانید منبع نشت را پیدا کنید. در صورتی که تخصص کافی را در این زمینه ندارید، بهتر است از یک استادکار متخصص تاسیسات لوله کشی و کارگر ساختمانی کمک بخواهید.جهت کسب اطلاعات بیشتر به مجله املاک داران در سایت املاک داران مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    22 / 10 / 1401 - 12:34
    بازدید : 87
    برچسب‌ها :

    یکی از تحولات مثبت در ساخت سازه ها، مقاوم سازی با کاشت بولت است. کاشت بولت امروزه به خاطر نواقص اجرایی، تغییر مشخصات سازه، اضافه شدن عضو جدید به سازه، مقاوم سازی ساختمان یا جبران اشتباهات مهندسی به وجود آمده است. یکی از تحولات مهم در این زمینه قابلیت اتصال بتن جدید به قدیم و همچنین اتصالات فولادی به سازه های بتنی با استفاده از روش بولت است. اجرای کاشتِ بولت باید توسط افراد متخصص انجام گیرد. زیرا کیفیت و داشتن بهترین عملکرد در کنار تجهیزات به روش اجرایی آن وابسته است. جهت آشنایی به بخش مگ در amlak daran مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    21 / 10 / 1401 - 12:56
    بازدید : 83
    برچسب‌ها :

    همه ما اصفهان را با بناهای تاریخی می شناسیم، کاشی های فیروزه ای و نقش جهانش. اما در سال های اخیر بزرگترین تونل آکواریوم در اصفهان احداث شده که بسیار زیبا و چشم نواز است. آکواریوم اصفهان یکی از خاص ترین جاذبه های این استان به شمار می رود.

    قرار گرفتن آکواریم در دل پارک ناژوان زیبایی آن را صد چندان کرده است. بیش از ۳۰۰ گونه مختلف آبزیان، ماهیان آب های شیرین و شور در تونل آکواریوم به نمایش گذاشته می شود. همچنین وجود امکانات رفاهی در این مجموعه، موجب شده که خانواده‌ ها یک روز به یادماندنی را سپری کنند. جهت آشنایی به بخش مگ در amlak daran مراجعه نمایید.

    املاک اصفهان
    21 / 10 / 1401 - 12:56
    بازدید : 98
    برچسب‌ها :

    تهاتر انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها تهاتر ایقاعی است.  در واقع این نوع تهاتر یعنی ساقط شدن دیون دو شخص به اراده یکی از آن ها! زمانی که برخی شرایط تهاتر یکسان نباشد، یکی از طرفین که حق به نفع او است، از حق خود می گذرد و تهاتر ایقاعی رخ می دهد. هر گاه شخصی دو یا چند دین با وثیقه های مختلف به دیگری داشته باشد و جمع آن ها از دین طرف مقابل بیشتر باشد، تهاتر ایقاعی مطرح می شود. اطلاعات بیشتر در سایت املاک داران.

    املاک اصفهان
    20 / 10 / 1401 - 12:37
    بازدید : 77
    برچسب‌ها :

    ماتریس کامپوزیت چیست؟ ماتریس های کامپوزیت چه ویژگی هایی دارند؟ این ها پرسش هایی هستند که ممکن است ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده باشند و به دنبال یافتن پاسخی مناسب برای آن ها باشید. در حال حاضر با توجه به شرایط موجود و افزایش جمعیتی که شاهد آن هستیم، مواد و منابع طبیعی رو به کاهش هستند. بر این اساس نیاز به استفاده از مواد مصنوعی بیش از قبل احساس می گردد و بایستی این نیازمندی ها به بهترین شکل ممکن برآورده شوند. نکته ای که لازم است برای استفاده از این مواد مصنوعی در نظر بگیرید این است که نباید آسیبی به محیط زیست وارد کنند. اطلاعات بیشتر در سایت املاک داران.

    املاک اصفهان
    20 / 10 / 1401 - 12:36
    بازدید : 67
    برچسب‌ها :

     

    چسب کاشت میلگرد، یکی از چسب هایی است که در ساختمان سازی از آن استفاده می کنند. این چسب ها گزینه خوبی برای توسعه سازه های بتنی هستند. در برخی مواقع مشاهده شده است که انبوه سازان در ساخت پروژه های مختلف تغییراتی را ایجاد می کنند.

    آن ها برای این کار باید میلگردهای داخل بتن را به میلگردهای جدیدی متصل کنند، به همین دلیل از چسب کاشت میلگرد استفاده می کنند. میلگردها تاثیر زیادی در استحکام ساختمان دارند. بنابراین باید آن ها کاملا به هم بچسبند. از آن جا که قدر چسبندگی چسب های کاشت میلگرد زیاد است. به همین دلیل آن ها از این چسب ها استفاده می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ املاک داران در سایت amlakdaran.com مراجعه کنید.

    املاک اصفهان
    19 / 10 / 1401 - 11:43
    بازدید : 93
    برچسب‌ها :

    دوران باستان سازه‌ها درب نداشتند! به جای آن یک راهروهایی برای ورود خروج در هر خانه ساخته می شد. بعدها درب خانه ساخته شد ولی با این وجود صاحب خانه ها همچنان نسبت به آن بی اهمیت بودند و شب ها درب خانه خود را باز می گذاشتند. حتی امروز در برخی روستاهای دور افتاده به جای درب، یک تکه پارچه در ورودی منزل خود آویزان کرده اند. امروزه، امنیت یکی از ارکان اصلی در ساخت و ساز به شمار می رود. با گذشت زمان برخی از مناطق شهری پیشرفته حتی به درب هایی مجهز شدند که برای ورود نیاز به رمز عبور دارند. در واقع ترس از سرقت در شهرهای بزرگ باعث شده درب های ساختمان به گونه ای ساخته شوند که امنیت ساکنین حفظ شود. علاوه بر حفظ امنیت، دکوراسیون هم بر روی ساخت درب ساختمان تاثیر گذار است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ املاک داران در سایت amlakdaran.com مراجعه کنید.

    املاک اصفهان
    19 / 10 / 1401 - 11:43
    بازدید : 81
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 156
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه